Анкета "Я і мій клас"
(Визначення морально-психологічного клімату в класі)
1. Який, на твою думку, рівень сформованості класного колективу?
більше дружний, ніж недружний
більше недружний, ніж дружний
недружний
2. Чи є у тебе друг у класі?
Так
Ні
3. Чи є хтось з однокласників для тебе авторитетом?
Так
Ні
4. Чи є, на твій погляд, лідери у класі?
а) у позитивних справах
так
ні
б) в аморальних справах
так
ні
5. Чи проводиш ти свій вільний час з кимось з однокласників?
так
ні
6. Чи люблять учні разом проводити час у школі і поза нею?
так
ні
7. Чи дружать хлопці з дівчатами?
Так
Ні
8. Чи захищають хлопці дівчат?
Так
Ні
9. Чи переживають учні успіхи і невдачі свого класу, чи вболівають за свій колектив?
Так
Ні
10. Чи вміють учні самі організовуватися для виконання колективних справ?
Так
Ні
11. Чи вміють вони розподіляти між собою роботу і раціонально її виконувати?
Так
Ні
12. Чи вміють терпляче і уважно вислуховувати один одного?
Так
Ні
13. Чи пішов би ти із своїми однокласниками на виконання завдання, що пов'язане з ризиком?
Так
Ні
14. Чи з усіма однокласниками у тебе добрі стосунки?
Так
Ні
15. Чи є к класі такі, з ким у тебе напружені стосунки?
Так
Ні
16. Чи є в класі такі, з ким у тебе конфліктні стосунки?
Так
Ні
17. Чи були заходи, проведені класом, які тобі запам'яталися надовго?
Так
Ні
18. Чи є у вашому класі позитивні традиції?
Так
Ні
19. Чи є у вашому класі мікрогрупи? На яких засадах вони складаються?
а) на позитивних
Так
Ні
б) на негативних
Так
Ні
20. Чи сприяє мікроклімат у класі доброму настрою?
Так
Ні
22. Як ти вважаєш, чи завжди думка учнів збігається з думкою вчителів?
Так
Ні
23. Чи виконує актив у вашому класі провідну роль?
Так
Ні
24. Що, на твою думку, заважає тобі добре вчитися? (потрібне підкреслити)
• лінощі
• немає інтересу до окремих пред¬метів
• низький рівень викладання ок¬ремих предметів
• не вистачає часу на самостійну підготовку
• намагання не виділятися серед інших
• слабке здоров'я
• низький рівень дисципліни на уроках