Меню сайту
Гаряча лініяГаряча лініяПошукКалендар
Архів записів
СтатистикаОнлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Матеріали для дистанційного навчання За цим посиланням можна переглянути матеріали для навчання і дозвілля під час карантину підготовані для учнів шкільним бібліотекарем. https://chervznamscul.ucoz.ua/index/shkilna_biblioteka/0-46 Біологія (з 13.03 по 17.03) ст. 159-169 . (з 18 березня по 3 квітня) ст.163-172 Практична робота №3 ст 170. Обов'язково написати висновок (питання №3) Підготувати міні-проект "Викопні рослини" Проект і практичну роботу надіслати по Вайберу 0678985832 або на електронну пошту nesterka05@gmail.com (з 3 квітня по 7 квітня) Опрацювати текст і малюнки § 46, підготувати відповіді на запитання і тестові завдання на с. 173 повторити § 41. Дайте відповідь на питання 1. Які ознаки характерні для квіткових рослин? 2.На які класи поділяють покритонасінні рослини? 3.Яке значення в житті людини відіграють покритонасінні рослини? (з 7 квітня по 10 квітня) ст174-177. Тести ст177-4 бали Виконати завдання до 17 квітня Записати в зошит виконання практичної роботи «Визначення видів кімнатних рослин» Практична робота №4 Тема: ВИБІР ВИДІВ КІМНАТНИХ РОСЛИН ДЛЯ ВИРОЩУВАННЯ В ПЕВНИХ УМОВАХ Мета: навчитися визначати умови, сприятливі для утримання кімнатних рослин різних екологічних груп. Обладнання: презентація кімнатні рослини Хід роботи: 1. Ознайомтесь з списком запропонованих вам рослин. 2. Перегляньте презентацію 3.Оберіть 2 рослини. Сладіть паспорт рослин за планом НАЗВА РОСЛИНИ ВИМОГИ ДО ОСВІТЛЕННЯ ВИМОГИ ДО ВОЛОгості ВИМОГИ До ТЕМПЕРАТУРИ ПОВІТРЯ СПОСОБИ РОЗМНОЖЕННЯ Висновок: 1. Які кімнатні рослини невибагливі до освітлення? 2. Які кімнатні рослини вимагають високої вологості повітря та ґрунту. 3. Які кімнатні рослини придатні для вирощування у вашій класній кімнаті. Завдання 2 Вивчити ст. 178-186 Письмово тести ст. 183,186 Відповідь на питання ст183 Презентація "Кімнатні рослини" Завдання з2 1 по 24 квітня Роботи надіслати до 23 квітня Завдання розроблено блоками. Ви отримаєте 2 оцінки Виконати самостійну рооту. Завдання з 27 до 30 квітня Вивчити ст.198-202 Завдання з 4 по 8 квітня Вивчити ст. 203-213 Усно дати відповіді на питання 206, 211 Використовуючи матеріли презентацій виконати письмово лабораторне дослідження та практичну роботу. Результати записати зошит.
Домашнє завдання з біологіїз12.05 -15.05.20Вивчити ст. 212-218 Письмово дати відповідь на питання ст..215, ст..218 Математика (з 13.03 по 03.04) Параграф 43-46 (множення раціональних чисел) №1, 3, 4, 5, 6, 8, 12 ст 230, 1186,1210, 1235, 1267. Параграф 47 (ділення раціональних чисел) №1286, 1290, 1295, 1301, 1310. Параграф 48 (розв'язування рівнянь) № 1329, 1331, 1335, 1342, 1346, 1351. Відеоурок з теми: https://www.youtube.com/watch?v=MAvdDD1sigU з 06.04 по 10.04 Параграф 49 (розв'язування задач за допомогою рівнянь) № 1361, 1364, 1368, 1375, 1383. з 13.04 по 17.04 Параграф 50 (розв'язування вправ на всі дії з раціональними числами) № 1417, 1421, 1426, 1440. з 21.04 по 24.04 Параграф 51, 52 (паралельні та перпендикулярні прямі) № 1464, 1468, 1481, 1485. з 27.04 по 30.04 Параграф 53 (координатна площина) № 1497, 1508, 1518, 1531.
з 04.05 по 08.05 Виконати завдання надіслані на вайбер.
з 12.05 по 15.05 Підготуватися до контрольної роботи ст 249, завдання 4, 5, 6, 7 ст.281, завдання 6, 7. Інформатика (з 13.03 по 03.04) Параграф 19, 20 - читати, відповідати на питання. Зошит: виписати основні поняття. з 06.04 по 10.04 Параграф 21 - читати, відповідати на питання. Зошит: виписати основні поняття. з 13.04 по 17.04 Параграф 22, 23 - читати, відповідати на питання. Зошит: виписати основні поняття. з 21.04 по 08.05 Розробити алгоритми з повторенням та розгалудженням ( записати в зошит з детльним описом подій).
з 12.04 по 15.05 Виконати контрольну роботу. Історія (з 13.03 по 03.04) Параграф 44, 46, 47 - читати, відповідатит на питання в кінці параграфів. Зошит: скласти табличку подій і дат. Контурна карта: заповнити карту згідно теми параграфів. Географія (з 13.03 по 03.04) Параграф 41, 42, 43, 44 - читати, відповідатит на питання в кінці параграфів. Контурна карта: заповнити карту згідно теми параграфів. Українська література (з 13.03 по 20.03) Ярослав Стельмах. Біографія. Повість «Митькозавр з Юрківки» ст.178-188. Відео з теми: https://www.youtube.com/watch?v=6vXS2o4CgqU з 06.04 по 17.04 Я.Стельмах «Митькозавр із Юрківки» ст.. 188 – 193 з 21.04 по 24.04 Контрольна робота 5 Пригоди і романтика. Гумористичні твори. Гумористичне й сатиричне зображення. ст.215 -217 Виписати у робочий зошит означення: гумор, сатира, байка, алегорія, оповідь, мораль, ст.217-218 з 27.04 по 30.04 1. Л. Глібов. Визначний український байкар, поет. ст. 216-217. Англійська мова (з 13.03 по 03.04) ст.143 впр.1 чит. і перекл. ст.144 впр.3 чит. і перекл. ст. 149 впр.1 письм. ст. 149 впр. 2 письм. ст150 . впр 3 усно ст.150 впр.4 усно з 06.04 по 10.04 Впр. 2 ст. 152 (письм.) Написати твір "About Kyiv" (7 речень) з 13.04 по 17.04 Записати всі слова з відео та переклад. Відео: https://www.youtube.com/watch? з 21.04 по 24.04 Впр. 4 ст. 148 письмово. Впр. 1 ст. 149 вивч. слова. Впр. 2 ст. 149 письм. з 27.04 по 30.04 ст.152 впр. 2 письмово. з 04.05 по 08.05 ст.153 прочитати текст ст 153 впр 4 письм
з 12.05 по 15.05 Впр. 1 ст.160 письмово Впр 3 ст 161 усно Впр 4 ст 161 письм Трудове навчання (з 13.03 по 03.04) Робота над проектом "Великодні композиції" 1. Навести приклад та знайти зображення великодніх композицій. (Матеріали для виготовлення на вибір учня) 2. Створити графічне зображення великодньої композиції. 3. Підготувати матеріали для виготовлення. з 06.04 по 10.04 з 13.04 по 30.04 Робота над проектом «Великодні композиції» з 04.05 по 08.05 Створи браслет дружби своїми руками. Відео: https://youtu.be/vRwFdzK-1x8 Образотворче мистецтво (з 13.04 по 30.04) з 04.05 по 08.05 Як легко намалювали весняний пейзаж? Відео: https://youtu.be/mwK4oPgYz8g Зарубіжна література (з 13.03 по 03.04) 1. Генрі Лонгфелло (розповідь про письменника). Читати уривок із поеми «Пісня про Гайавату». Ідеї миру, національного з'єднання, службового розвитку країн. 2. Джанні Родарі (розповідь про письменника). Читати «Листівки з видами міст». Листівки є символом широкого світу і прагнення до свого відкриття. 3. Практична робота: представлені списки про різноманітні культури світу (різні мистецькі люди). з 06.04 по 10.04 1. Вірш «Моє серце в верховині» напам’ять! (тим, хто не здав!!!). (прислати на пошту: rosokhaiuliia@gmail.com) Російська мова (з 13.03 по 03.04) 1. Параграф 52, упражнение 447, 450, 452 (А). 2. Параграф 53, упражнение 454, 455, 462 (на вибор). 3. Параграф 54, втілення 464, 465, 470 (В). з 06.04 по 10.04 1. Параграф 55, упражнение №472 (устно), 477(А) (прислати на пошту: rosokhaiuliia@gmail.com). Українська мова (з 13.03 по 03.04) Закріплення матеріалу. Тести на ст. 207-208. Виконати впр. 479, 472, 473. Шановні батьки учнів 6 класу, до вас звертається учитель української мови: - Я дала дітям попереднє невелике завдання за вже опрацьованими на уроках темами. Наступні пояснення і завдання вони можуть знайти за таким посиланням: https://classroom. Матеріал буде подаватися кожної середи або четверга. Основи здоров'я (з 13.03 по 03.04) Параграф 27. Письмово: намалювати план евакуації зі свого дому. Відео «Надзвичайні ситуації. Пожежі»: https://www.youtube.com/watch?v=ndQGZuzg6qQ з 06.04 по 10.04 Параграф 29. Письмово: Перегляньте пам’ятку «Як діяти під час аварій на підприємстві» (стор. 165). з 13.04 по 17.04 Параграф 30; Виконати тести «Щоб стати вправним велосипедистом» (стор. 172). з 17.04 по 30.04 Параграф 33 Письмово: Склади пам’ятки: №1 «Як допомогти потерпілому при ураженні електричним струмом». Памятка №2 «Перша допомога при ураженні хімічними речовинами (стор. 195).
з 12.05 по 15.05 Опрацювати стор. 191-193, повторити параграф 33. Музичне мистецтво (з 13.03 по 03.04) Тема: Квартет. Ст. 160 – 165, підготувати відповіді на питання на ст.164 - 165 Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/563-muzyka-6klas-kondratova.html з 06.04 по 10.04 Надіслати тест вчителю на пошту: vitaliypopenko1975@gmail.com Фізична культура (з 06.04 по 10.04) з 13.04 по 17.04 За даним посиланням ( https://learningapps.org/ |