План розвитку школи
Організаційно –підготовчий етап розвитку школи
1. Збір і аналіз інформації. Проведення тестування. Коригування задач. Наукове обґрунтування, формування пріоритетних задач.
а) розвитку обдарованості учнів;
б) виховної роботи з дітьми;
в) удосконалення методичної роботи.
г) перспективи росту дітей дошкільного віку
д) перспективи реорганізації школи в НВК „Школа-садок”
Обговорення на засіданнях методоб’єднань проблем розвитку обдарованості, вдосконалення методичної роботи, залучення старшої дошкільної групи до навчання в школі.
-вирішити питання фінансування досліджень за програмою розвитку;
-кадрове забезпечення;
-визначитися з обсягом матеріально-технічного забезпечення.
2. Перевірка гіпотези дослідження. Визначення всіх компонентів, які впливають на ПРШ (конкретні об’єкти, логічні принципи їх аналізу, визначення контрольних колективів, методики статистичного опрацювання отриманих даних, принципи їх аналізу тощо
3. Визначення та уточнення функціональних обов’язків педагогічного колективу в системі вирішення завдань ПРШ.
4. Вивчення мотивації до ПРШ у навчально-виховному процесі. Дослідження впливу використання інновацій у навчально-виховному процесі на розвиток творчої особистості учителя й учні.
5. Укласти угоди про спільну діяльність із позашкільними закладами та НВК району .
Етап реалізації плану розвитку школи
1. Комплексне дослідження ефективності діяльності структурно-змістової моделі створення середовища сприяння здоров’я для розвитку обдарованості
2. Розробка і апробація проектів створення середовища сприяння здоров’я для розвитку обдарованості
3. Формування складу педагогічного колективу НВК
4. Включення програми реорганізації школи в НВК до обласної програми „Сільська школа”
5. Створення матеріально-технічної бази НВК
6. Набір дітей до дошкільної групи
7. Відкриття підготовчих курсів для дітей старшої дошкільної групи
8. Формування психологічної та педагогічної культури управлінської команди та вчителів шляхом проведення циклу психолого-педагогічних семінарів, тренінгів (розвиток професійної компетентності вчителя; вивчення психологічних засад спілкування; сприяння особистісному розвиткові та зростанню).
9.Здійснювати заходи по раціональному харчуванню дітей. Слідкувати за дотриманням термінів реалізації продуктів, технологій їх приготування