Меню сайту

Гаряча лінія

Гаряча лінія

Форма входу

Пошук

Календар

«  Листопад 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архів записів

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2010 » Листопад » 26 » Семінар вчителів географії
13:51
Семінар вчителів географії
22 листопада на базі Червонознам'янської ЗОШ відбувся семінар вчителів географії.
Тема семінару:"Методичні можливості засвоєння нових знань з географії".
На семінарі були присутні вчителі 14 шкіл району, методист районного відділу освіти Моніч Валентина Миколаївна, керівник районного методоб'єднання вчителів географії Гавриленко Ніна Іванівна.
У рамках семінару вчителем географії Шкурко Наталею Олександрівною було проведено урок на тему: "Підсумковий урок з теми "Земля на плані і карті".
Силами учнів школи, педагога-організатора Хміловець Тетяни Федорівни, учителя музики Попенка Віталія Вікторовича здійснено виховний захід для учнів 7-9 класів "Подорож навколо світу".

Гра – подорож «Навколо світу»

 

Ведучий:      Ми раді будемо, якщо в бою

                      Ви винахідливість покажете свою.

                      Вам знання і вміння нехай допоможуть,

                      І станете ви переможцями… може.

 

Конкурс 1. Придбання туристичної путівки.

Команди одержують по сім  запитань на знання географії  материків і океанів.

Команда 1. «Глобус»

1. Якою мовою розмовляють єгиптяни?    (арабською)

2.Яка тварина зображена на гербі Австралії?       (кенгуру)

3.Хто з мандрівників першим дістався до Південного полюсу?    (Руаль  

                                                                                                              Амундсен)

4. Який світовий рекордсмен розташований на річці Чурун в Південній Америці?     (вдсп Анхель)

5. З якими країнами межують США?      (Канада і Мексика)

6. Найглибша западина Світового океану?       (Маріанський жолоб)

7. Чим пояснити значну глибину оз. Байкал?      (тектонічним походженням)

 

Команда 2. «Меридіан»

1. На якій річці знаходиться вдсп Вікторія?      (р. Замбезі)

2. Яка природна зона займає в Австралії найбільшу площу?       (пустель і

                                                                                                         напівпустель)

3. Протока, що відокремлює Південну Америку від Антарктиди?    (Дрейка)

4. Яка найбільша тварина мешкає біля берегів Антарктиди?      ( синій кит)

5. Яку затоку називають «льодяним мішком»  Північної Америки?     

                                                                                  (Гудзонову)

6. Назвати найбільше озеро Євразії.        (Каспійське море)

7. Яку течію називають «течія затоки»?      (Гольфстрім)

 

Конкурс 2.

       Єдина валюта, якою можна розрахуватися на таможні, - це знання географії. Ви повинні вгадати країну за моїм описом. Прослухавши перше речення,  команда визначає країну, і капітан робить запис.Якщо перший запис правильний, команда отримує 5 балів . Після прослуховування другого речення знову робиться запис. Якщо він правильний, команда отримує 4 бали. Відгадування продовжується,  поки не закінчуться речення – характеристики.

 

        Клімат цієї країни загалом посушливий, лише на сході, на схилах гір, випадає велика кількість опадів.   (5 б.)

        У пустелях розвинений такий тип рослинності, який утворює непрохідні хащі з дерев, гілля яких дуже тісно переплелися між собою.  

(4 б.)

        Це дивовижна країна,де жителі так «бояться» кроликів, що збудували найдовшу у світі загорожу (5 тис.км), а ще там є пам’ятник гусениці.   (3 б.)

        З цією країною пов’язані імена таких мандрівників як Джеймс Кук та Абель Тасман.   (2 б.)

       Це країна коал та величезних коралових рифів, а на її гербі зображено кенгуру.   (1 б.)

 

           Молодці, завдяки своїм знанням ви придбали туристичні путівки і навіть маєте на своїх рахунках валюту.

 

Музична пауза

Конкурс 3.

           Разом з туристичною путівкою ви отримуєте контурну карту одного з материків із нанесеним на неї маршрутом. Через 3 хвилини представник команди повідомляє, які природні зони, кліматичні пояси та найважливіші географічні об’єкти можна зустріти, якщо пройти цим маршрутом.

 

          Відповідь подається журі у письмовій формі. Бали нараховуються за кількістю правильно названих географічних обєктів.

     (Карта Південної Америки з таким маршрутом Каракас – Манаус – Ла-Пас – Ріо-де-Жанейро – Сантьяго - Ліма) 

 

 Конкурс 4.

         Упродовж 2 хвилин кожна команда повинна написати якомога більше географічних назв, що починаються на одну букву.

 

 

Музична пауза

 

 

Конкурс 5.

          Від команди виходять два представники, стають один навпроти одного. Ведучий за спиною одного з гравців показує картинки (рослини, тварини, явища природи). Один з гравців жестами показує другому, що зображено на малюнку. Другий повинен відгадати. Бали нараховуються за кількістю відгаданих картинок.

 

 

Журі підводить підсумок конкурсу, оголошує команду – переможця.

            Ми сьогодні в нашій грі «Навколо світу» говорили про материки.

            Виступаючі згадали про найвищі гори, найбільші коралові рифи, найекзотичніших рослин і тварин, наймальовничіші куточки нашої планети.

            І нам треба памятати про те, що вся ця краса залишиться такою тоді, коли ми будемо шанувати природу, берегти її красу, не забруднювати повітря, води, грунти.

            Жодна країна світу не може сьогодні самостійно розвязати свої екологічні проблеми. Лише спільними зусиллями людства ми зможемо досягти розвитку в майбутньому. 

 

 

Дякуємо всім за увагу. Сподіваємось, що вам насправді колись випаде нагода здійснити не уявну, а справжню навколосвітню подорож.    

Переглядів: 526 | Додав: Petra | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: