З учнями першого класу були вирішені такі проблемні запитання:
- Чому люди дарують подарунки?
- Як дарувати і приймати подарунки?
- Що я можу подарувати?
Основними завданнями 15-го тижня були:
1. Вчити добирати подарунки для близьких людей та знайомих.
2. Вчити дітей бути уважними до інших людей.
3. Вчити узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
4. Заохочувати дітей розповідати про власні враження, не соромитися власних почуттів, висловлювати судження про побачене і почуте, відтворювати це засобами мистецтва.
5. Навчати висловлювати свою думку, уважно слухати співрозмовника, взаємодіяти з однокласниками.
З першокласниками були проведені такі цікаві види діяльності:
- Діалог-розмірковування “Що таке подарунок?”.
- Етюд “Я отримав подарунок”.
- Етюд “Я вручаю подарунок”.
- Діалог-розмірковування “Чи завжди варто чекати свята, щоб зробити подарунок?”.
- Діалог “Що нам більше подобається — дарувати чи приймати подарунки.
- Діалог-спогад “Чи завжди подарунки приємні?”.
- Бесіда “Як дібрати подарунок?”.
- Діалог-розмірковування “Як вручаємо подарунок”.
- Образотворча діяльність “Подарунок просто так!”.
- П’єса П.І. Чайковського “Нова лялька” (цикл “Дитячий альбом”) Бесіда зі слухання музики.
- Аналіз картини Дональда Золана «Подарунок».
- Перегляд мультфільму «Різдвяний подарунок».
- Заочна подорож на фабрику подарунків.
|